oo... VW sobie przypomniał ze świat się nei kończy na Polsce
[O2] Problem z tylnym zawieszeniem Octavia II FL, sprężyny
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
[O2] Problem z tylnym zawieszeniem Octavia II FL, sprężyny
Pytanie jak w temacie. Jadać dzisiaj z załadowanym bagażnikiem obchaczyłem na szczęście hakiem 2 garby i 1 wystającą po środku ulicy studzienkę. Czy jest opcja aby ten prześwit z tyłu zwiększyć? Jakie amorki najlepiej wrzucić? Robił ktoś z Was już coś takiego? (LPG kole i zatankowana na full)
EDIT - Maicroft
Dzieki wpisowi kolegi Yarwa: dla potomnych jakby ktoś był ciekaw to poniżej zamieszczam spis możliwych sprężyn z oznaczeniami kolorów:
1K0 511 115 BC - 1x biała - PR-1JA+0YC
1K0 511 115 BD - 1x biała, 1x żółta - PR-1JA+0YD
1K0 511 115 BE - 1x biała, 2x żółta - PR-1JA+0YE
1K0 511 115 BF - 1x biała, 3x żółta - PR-1JA+0YF
1K0 511 115 BG - 1x biała, 1x pomarańczowa - PR-1JA+0YG
1K0 511 115 BH - 1x biała, 2x pomarańczowa - PR-1JA+0YH
1K0 511 115 DE - 1x biała, 3x pomarańczowa, 1x brązowy - PR-1JA+0YJ
1K0 511 115 DF - 1x biała, 1x zielona, 1x brązowy - PR-1JA+0YK
1K0 511 115 BL - 1x biała, 2x zielona - PR-1JA+0YL
1K0 511 115 BM - 1x biała, 3x zielona - PR-1JA+0YM
Oznaczenia 0YC do 0YM traktują o klasie obciążenia, która jest podawana od 3 do 12 (cokolwiek to znaczy i jak to wygląda wzgledem konkretnych modeli octy to nie wiem).
-
-
Re: Podniesienie tyły O2 FL z LPG
Zamieszczone przez WasilPytanie jak w temacie. Jadać dzisiaj z załadowanym bagażnikiem obchaczyłem na szczęście hakiem 2 garby i 1 wystającą po środku ulicy studzienkę. Czy jest opcja aby ten prześwit z tyłu zwiększyć? Jakie amorki najlepiej wrzucić? Robił ktoś z Was już coś takiego? (LPG kole i zatankowana na full)
Jak coś będziesz potrzebował to pisz....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dziadekkYunior81, ile cm zarobiłeś na wymianie sprężyn i jaki koszt tych sprężyn?
Problem dotyczy i mojej maszynki, gdyby nie hak to bardziej by bolało na garbach.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez yunior81Zamieszczone przez dziadekkYunior81, ile cm zarobiłeś na wymianie sprężyn i jaki koszt tych sprężyn?
Problem dotyczy i mojej maszynki, gdyby nie hak to bardziej by bolało na garbach.
Komentarz
-
-
Re: Podniesienie tyły O2 FL z LPG
Zamieszczone przez WasilPytanie jak w temacie. Jadać dzisiaj z załadowanym bagażnikiem obchaczyłem na szczęście hakiem 2 garby i 1 wystającą po środku ulicy studzienkę. Czy jest opcja aby ten prześwit z tyłu zwiększyć? Jakie amorki najlepiej wrzucić? Robił ktoś z Was już coś takiego? (LPG kole i zatankowana na full)
Co znaczy załadowany? Jeśli przekroczyłeś dop. ład. to chyba normalne.
Komentarz
-
-
Re: Podniesienie tyły O2 FL z LPG
Zamieszczone przez pandzikZamieszczone przez WasilPytanie jak w temacie. Jadać dzisiaj z załadowanym bagażnikiem obchaczyłem na szczęście hakiem 2 garby i 1 wystającą po środku ulicy studzienkę. Czy jest opcja aby ten prześwit z tyłu zwiększyć? Jakie amorki najlepiej wrzucić? Robił ktoś z Was już coś takiego? (LPG kole i zatankowana na full)
Co znaczy załadowany? Jeśli przekroczyłeś dop. ład. to chyba normalne.
Komentarz
-
-
Wasil, zmierz jaką masz odległość w mm od środka dekielka felgi do dolnej krawędzi błotnika ( auto zatankowane do pełna PB+LPG ). U mnie też dupa strasznie siedziała i ostatnio wymienili sprężyny na gwarancji bez żadnego stękania. Miałem podobnie jak ty ( choć nie mam LPG ) trochę bagażu + żona z dzieckiem z tyłu i dupa waliła o progi zwalniające.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Koledzy czytając wątek opadania tyłu też postanowiłem się temu przyjrzeć. W mojej skodzinie na razie problemu nie zauważam, ale zapytać zawsze warto. Byłem wczoraj w TMT Wrocław salon skody i chcąc dowiedzieć się ile kosztują sprężyny na bezdroża ( sztuka 290zł) w czasie rozmowy sprzedawca przyznał ze taki problem istnieje i skoda dopuszcza montaż takich dodatkowych sprężyn jak w linku (dokładnie te bo sam mi je pokazywał) Oczywiście koszt zakupu i założenia pokrywa klient.
Komentarz
-
-
kurcze. u mnie butla lpg pełna, zbiornik paliwa 1/4 stanu + oczywiście koło w bagażniku i nic poza tym, a tył siedzi wyraźnie jakby kilka worków kartofli było w bagażniku... auto z boku wygląda na mocno załadowane. no muszę przyznać, że fatalnie się jeździ jak jest ślisko bo przód uniesiony do góry i na zakrętach auto średnio sterowne jest. moim zdaniem, aż tak nie powinien usiąść tylko przez lpg.
[ Dodano: Wto 24 Sty, 12 10:17 ]
Zamieszczone przez kowal 2002Wasil, zmierz jaką masz odległość w mm od środka dekielka felgi do dolnej krawędzi błotnika ( auto zatankowane do pełna PB+LPG ). U mnie też dupa strasznie siedziała i ostatnio wymienili sprężyny na gwarancji bez żadnego stękania. Miałem podobnie jak ty ( choć nie mam LPG ) trochę bagażu + żona z dzieckiem z tyłu i dupa waliła o progi zwalniające.Turas 2 mit gas naturlich
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002U mnie też dupa strasznie siedziała i ostatnio wymienili sprężyny na gwarancji bez żadnego stękania
Wymiana spreżyn na nowe nic nie zmienia na dłuższą metę. Problem jest w tym że te spężyny są marnej jakości- moim skromnym zdaniem. Do momentu kupna Octavi nigdy nie miałem problemów ze sprężynami w zadnym z moich poprzednich aut. Raz zdarzyła mi sie wymiana sprężyn w Borze ale to auto miało ok 260000 :idea: km nalatane a nie jak moja Octa 13000 ( w momencie montażu nowych sprężyn ) ...... :?
[ Dodano: Wto 24 Sty, 12 11:43 ]
Zamieszczone przez MaicroftTak wiec to juz pewnie 300kg bedzie, wiec w tym momencie stac poziomo nie moze.
Komentarz
-
Komentarz